Syncapse a colaborat la realizarea acestui studiu cu compania de cercetare Hotspex. Esantionul a fost format din 2.000 de respondenti, iar datele au fost colectate in perioada ianuarie-februarie 2013.

Studiul a comparat comportamentul persoanelor care au un cont in reteaua de socializare si apreciaza paginile unor companii cu cel al consumatorilor care nu sunt conectati la profilul Facebook al firmelor in functie de bugetul alocat cumparaturilor, loialitatea fata de un brand, cat de dispusi sunt sa recomande un produs si costul achizitiei.

Valorea unui fan Facebook pentru un brand este in medie 174 de dolari, insa cifra poate varia in functie de marca.

Aproximativ 70% dintre americanii care utilizeaza lunar Facebook sunt conectati la o companie prezenta in reteaua de socializare. In prezent, exista peste 2 miliarde de conexiuni intre utilizatori si companii.

Citeste si:

Un raport al companiei de cercetare IDC indica faptul ca, in medie, utilizatorii retelei sociale se uita de 14 ori pe zi, pe smartphone-uri, pe Facebook. Studiul a fost realizat in SUA, pe un numar de 7.446 de respondenti cu varste intre 18-44 de ani.

79% dintre posesorii de smartphone-uri se uita pe telefoanele lor in primele 15 minute de cand s-au trezit.

Varful vizitelor pe reteaua sociala este chiar inainte de a se culca. Durata medie a vizitelor pe Facebook este de 2 minute si 22 de secunde. In medie, per total, utilizatorii folosesc smartphone-ul circa 30 de minute/zi.

50% dintre utilizatorii de Facebook pe terminale mobile admit faptul ca se uita pe retea si atunci cand urmaresc un film. De altfel, aparent nu exista niciun loc in care utilizatorii sa nu viziteze reteaua sociala.