Marketerii spun ca urmaresc sa creasca investitiile in brand advertising pe Internet, rezulta dintr-un nou raport Online Advertising Performance, produs de CMO Council si Nielsen.
64% dintre marketeri spun ca vor creste bugetele de advertising anul acesta. Unul din sapte au declarat ca vor folosi mai mult social media, 69% vor pune mai mult accent pe mobile advertising si 64% pe video advertising.

Sondajul indica faptul ca brandurile urmaresc consumatorii pe masura ce acestia migreaza accelerat in acest spatiu si petrec din ce in ce mai mult timp pe Internet si pe retele sociale.

Rezultatele Online Advertising Performance Report, care a luat in calcul 450 de profesionisti din media si marketing, sunt facute publice pe masura ce distributori online printre care Google, YouTube, Yahoo, AOL si altii participa intr-o serie de prezentari catre advertiseri, la New York.

Citeste mai multe pe LATimes.com.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri