Un grup important de companii din domeniul tehnologic incearca sa inlocuiasca traditionalele parole prin care te autentifici pe diferite site-uri, FIDO atragand miercuri un aliat puternic – Google.
Consortiul, numit Fast IDentity Online Alliance (FIDO), incearca sa dezvolte noi standarde pentru a verifica identitatea utilizatorilor atunci cand incearca sa se logheze pe un anumit site.

Format in 2012, grupul propune mai multe variante – identificarea prin amprenta, retina, biometrie sau recunoastere a vocii, precum si obiecte fizice pe care le poti folosi pentru autentificare.

Google s-a alaturat altor companii precum Lenovo, PayPal, Nok Nok Labs si Validity, producatorului de cip-uri NXP si de device-uri CrucialTec.

In ciuda cresterii numarului de atacuri informatice, unii utilizatori aleg in continuare parole slabe, precum 123456, password sau 12345678.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri