Formatul de prezentare va fi unul extrem de dinamic, si anume ideile vor trebui sa fie cuprinse in exact 200 de secunde, care vor fi intercalate contra cronometru intre prezentarile sustinute speakerii ce reprezinta marile branduri si companii care vin la ICEEfest.

In plus, ideile selectate vor putea beneficia si de prezenta in zona expozitionala ICEEfest.

“Ideea ne-a venit ca urmare a numarului mare de cereri din partea unor business-uri frumoase, dar care nu isi permit sau nu isi justifica inca prezenta la ICEEfest. Din acelasi motiv am creat ofertele speciale pentru small business, studenti si freelanceri, cu reduceri considerabile de preturi la biletele de intrare. Participarea la <200 Seconds of Fame> nu presupune costuri, este un gest de solidaritate din partea unei companii antreprenoriale catre colegii care se afla la inceput de drum. Evident, locurile sunt limitate si, prin urmare, va fi nevoie sa facem o selectie”, explica Dragos Stanca, managing partner Thinkdigital Romania, organizatorul festivalului.

Citeste si:

Selectia business-urilor si produselor care vor avea acces la acest format se va face de organizatorii evenimentului, pe baza propunerilor trimise de doritori pana cel tarziu pe 30 mai, ora 24:00, pe adresa de email iceefest@thinkdigital.net

ICEEfest – prescurtare de la la InteractiveCentral and Eastern Europe Festival - este noul brand sub care evenimentul lansat local ca RoNewMedia in 2008 a atacat, de anul trecut, piata marilor evenimente din domeniul tehnologiei si industriei digitale din regiune.