Intervalul orar preferat de 90% dintre europeni posesori ai mai multor dispozitive pentru a naviga online este 17:30 – 21:00. 69% dintre europenii care detin mai multe dispozitive conectate la Internet isi petrec simultan timpul online si in fata televizorului in timpul serii. 49% dintre europeni sunt online intre orele 6:00 si 10:00, in timp ce 89% sunt conectati la Internet pe timpul zilei, intre orele 10:00 si 17:30, iar, in timpul noptii, 61% dintre europeni acceseaza Internetul.

Cu cat o persoana detine mai multe dispozitive de pe care se poate conecta la Internet, cu atat creste timpul petrecut online si scade timpul petrecut in fata televizorului. Astfel, europenii care detin un televizor, un PC, un smartphone si o tableta petrec, in medie, 21.8 ore pe saptamana online fata de doar 13.2 dedicate saptamanal consumului TV.

Timpul din ce in ce mai ridicat alocat de europeni navigarii pe Internet de pe diferite dispozitive este prilej de interactiune frecventa cu brandurile in mediul online. Astfel, 45% dintre europeni afirma ca modul in care comunica un brand in mediul online le influenteaza opiniile in legatura cu brandul respectiv. 50% dintre europeni sunt dispusi sa afle mai multe informatii despre produsele care isi fac publicitate online, in timp ce 33% dintre acestia prefera sa cumpere brandurile pe care le urmaresc pe retelele sociale.

Citeste si:

Numarul europenilor care detin un telefon cu acces la Internet a crescut cu 42% fata de 2010. 44% dintre europeni sunt in prezent detinatori de smartphone. 50.9 milioane de europeni folosesc tabletele pentru a naviga pe Internet. Timpul pe care acestia il petrec online de pe tableta se ridica la 9.3 ore saptamanal.

138.6 milioane de europeni, adica o cincime din populatia totala a Europei, folosesc activ trei dispozitive in consumul de media: televizorul, computer-ul personal si smartphone-ul sau tableta. 54% dintre acestia sunt barbati. 56.5% dintre europenii care folosesc mai multe dispozitive au varsta cuprinsa intre 16 si 34 de ani.