Paravion.ro deruleaza, pe toata perioada lunii iunie 2013, o ampla campanie de comunicare care are ca obiectiv educarea publicului consumator in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online.
Astfel, sub sloganul „Rezervi online si pleci airline”, Paravion comunica integrat intr-o serie de medii – intre care online, radio, OOH (out of home), tranzit media (metrou, RATB), utilizand in acelasi timp si activari BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconventionale.
„Utilizarea unui portal de rezervari, de pe calculatorul personal sau de pe un device mobil precum tableta sau smartphone-ul personal, unde gasesti cea mai buna optiune de zbor, personalizata, dintre sute de oferte ale liniilor aeriene, actualizate in timp real, reprezinta un beneficiu direct pentru consumator, legat de timp si de costuri.
Serviciile de turism ale viitorului, pe care dorim sa le transmitem prin campania pe care o derulam in luna iunie, se desfasoara fara intermediari sau costuri suplimentare, fara cozi la ghisee si un sistem de plata online, rapid si sigur. Acestea sunt caracteristicile care vor face diferenta pe piata serviciilor de turism inteligente, ale viitorului”, spune reprezentantul Paravion.ro.
Paravion deruleaza in acest moment o serie de investitii in platforme de tehnologie menite sa faciliteze si mai mult accesul utilizatorilor la serviciile de online traveling. Investitiile vor fi anuntate in perioada urmatoare, odata cu finalizarea lor.
Paravion.ro este compania OTA (online travel agency) a grupului Happy Tour – proprietate a GED Capital si liderul pietei de turism din Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: