Aplicatia, optimizata pentru Android si iOS, a fost dezvoltata in doua saptamani, utilizatorii petrecand, impreuna, echivalentul a 6 ani in cadrul ei. Romanii au talent a primit 25.000 de comentarii si 5,4 milioane de notificari trimise.

Cu toate acestea, unii dintre utilizatori s-au aratat nemultumiti de faptul ca accesarea aplicatiei necesita un cont de Facebook, oferind in consecinta o singura stea, in iOS.

Aplicatiile mobile pentru show-urile TV, cunoscute sub numele de second-screen apps sau companion apps, permit utilizatorului sa interactioneze imediat si comod, prin intermediul propiului telefon sau tableta, cu vedetele sau participantii emisiunilor.

Citeste si:

Aplicatia Romanii au talent a fost lansata pe 12 aprilie 2013, fiind descarcata de peste 100.000 de utilizatori, insemnand pana la 20% dintre posesorii de telefoane inteligente si tablete din Romania. In cadrul aplicatiei, utilizatorii au putut: vota concurentul preferat, vedea interviuri si videoclipuri realizate in exclusivitate cu fiecare participant, au putut oferi impresii si discuta in timp real cu ceilalti membri pe timeline-ul aplicatiei.

Emisiunea a avut 47,3% marketshare, insemnand aproximativ o treime din publicul telespectator din Romania.