Hashtag-urile sau "cuvinte-diez” sunt termeni-cheie pe care se poate face click si care permit organizarea mesajelor in functie de anumite subiecte, erau utilizate pana de curand de Twitter, Tumblr si Instagram.
Compania Facebook a anuntat ca va include aceasta functie in serviciile sale, dupa modelul concurentilor sai. De acum inainte, utilizatorii vor putea sa adauge fotografiilor lor un status sau un cuvant-cheie si, in paralel, sa acceada la continuturile postate de alti utilizatori intr-o maniera organizata, in functie de un subiect sau de un eveniment.
"Hashtag-urile sunt doar prima etapa pentru a-i ajuta pe oameni sa descopere mai usor ceea ce spun ceilalti in legatura cu un anumit subiect si sa participe la acea conversatie", a explicat compania americana intr-un comunicat.
Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, a anuntat ca va lansa in saptamanile viitoare si "trending hashtag" - o functie care include cele mai populare hashtag-uri.

Sursa foto: captura digitaltrends.com