In prima jumatate a anului Floria.ro a raportat vanzari de 600.000 de euro.

“In afacerile cu flori, primele 3 luni din an dau tonul pentru tot restul, fiindca atunci sunt sarbatorile cele mai importante: 1-8 Martie, Valentine’s Day, Dragobetele. Astfel ca ne asteptam sa depasim 1 milion de euro, cat era bugetat pentru 2013”, declara Mugur Frunzetti, fondator Floria.ro.

Piata vanzarii de flori in Romania are o valoare estimata la 100 milioane de euro, care se impart in mod egal intre piata neagra si piata alba. Din valoarea de 50 milioane de euro a zonei albe a pietei, 5% este realizat prin vanzari online.

Citeste si:

“Piata se albeste de la an la an, motiv pentru care cred ca afacerile cu flori sunt o investitie interesanta. Ma astept ca numarul de florarii, online sau offline, sa creasca in anii urmatori. Ceea ce inseamna cresterea concurentei, o iesire fortata din zona de confort pentru cei necompetitivi” mai spune fondatorul Floria.ro.

Floria.ro a fost lansata in anul 2010 si a livrat pana acum peste 50.000 de buchete.