Daca durata pe care un roman o petrece in tren in timpul unei calatorii nu va putea fi imbunatatita in perioada urmatoare, CFR Calatori are in vedere implementarea unor servicii precum Wi-Fi sau o delimitare mai clara a zonei de business.
“Cred ca daca nu putem imbunatati in perioada urmatoare durata petrecuta in timpul unei calatorii, macar sa imbunatatim serviciile oferite in tren. Aici ma gandesc la Wi-Fi, daca stai 13 ore in tren macar sa poti lucra, la o delimitare mai clara a zonei de business. Oamenii se uita la pret, la comfort, durata calatoriei. Ofertele trebuie simplificate si toti oamenii sa le inteleaga”, afirma Alexandra Gatej, presedintele Consiliului de Administratie al CFR Calatori.

Totodata, compania intentioneaza sa creasca ponderea online-ului in total vanzari, in prezent aceasta fiind de doar 1%.

“Eu, personal, cred mult in acest instrument, este ieftin, asigura venituri deductibile si poate dezvolta un alt instrument de vanzare – de publicitate, de atragere de noi clienti. Site-ul este greoi, se inchide intre 1 si 2, te obliga sa devii membru, mai avem si agentiile de voiaj. Lucram la un proiect integrat. Eu sper ca pana la finalul anului online-ul sa castige teren. Avem proiecte care vizeaza relansarea site-ului, publicitatea pe care o putem face in trenuri care sunt un mediu nefolosit, publicitatea care se poate face pe bilete, partneriate cu cei care au bancomate de unde iti poti achizitiona acele bilete”, mai spune Gatej.

Functioneaza proiectul "CEO privat la stat"? Cititi un INTERVIU EXCLUSIV cu sefa board-ului CFR Calatori.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri