“Cred ca daca nu putem imbunatati in perioada urmatoare durata petrecuta in timpul unei calatorii, macar sa imbunatatim serviciile oferite in tren. Aici ma gandesc la Wi-Fi, daca stai 13 ore in tren macar sa poti lucra, la o delimitare mai clara a zonei de business. Oamenii se uita la pret, la comfort, durata calatoriei. Ofertele trebuie simplificate si toti oamenii sa le inteleaga”, afirma Alexandra Gatej, presedintele Consiliului de Administratie al CFR Calatori.

Totodata, compania intentioneaza sa creasca ponderea online-ului in total vanzari, in prezent aceasta fiind de doar 1%.

“Eu, personal, cred mult in acest instrument, este ieftin, asigura venituri deductibile si poate dezvolta un alt instrument de vanzare – de publicitate, de atragere de noi clienti. Site-ul este greoi, se inchide intre 1 si 2, te obliga sa devii membru, mai avem si agentiile de voiaj. Lucram la un proiect integrat. Eu sper ca pana la finalul anului online-ul sa castige teren. Avem proiecte care vizeaza relansarea site-ului, publicitatea pe care o putem face in trenuri care sunt un mediu nefolosit, publicitatea care se poate face pe bilete, partneriate cu cei care au bancomate de unde iti poti achizitiona acele bilete”, mai spune Gatej.

Functioneaza proiectul "CEO privat la stat"? Cititi un INTERVIU EXCLUSIV cu sefa board-ului CFR Calatori.

Alexandra Gatej, presedinte la CFR Calatori: Compania este intr-o situatie dificila care nu mai suporta amanare

Alexandra Gatej, presedinte la CFR Calatori: Compania este intr-o...