Consumatorii din Coreea de Sud vor putea cumpara bilete pentru a vedea lansari majore precum “Django Unchained”, “Wreck-It Ralph” si “Brave” atat in cinematografe cat si prin cablu, satelit sau Internet. Sony si Disney spera ca astfel va diminua rata pirateriei din Asia, scrie International Business Times.

Lanturile de cinematografe se arata ingrijorate de incercarile studiourilor de filme de a creste profiturile de pe urma vizionarii filmelor in casa. Atunci cand Disney a incercat sa reduca perioada de timp in care s-ar fi proiectat Alice in Wonderland de la 17 la 12 saptamani, cinematografe din Marea Britanie, Irlanda si Italia au amenintat ca vor scoate cu totul filmul.

Sony si Disney testeaza noul serviciu in a opta cea mai mare piata de filme din lume, sperand sa evite o reactie similara.

Citeste si:

Filmele independente au gasit cheia succesului prin lansarea simultana a filmelor in cinematografe si online. Upstream Color a lui Shane Carruth a fost facut disponibil pe iTunes, Amazon si website-ul filmului la doar o luna dupa lansarea initiala si a mai ramas in cinematografe inca cateva saptamani dupa aceasta.

Cum ti se pare proiectul Disney si Sony? Daca ai avea de ales intre a vedea filmul la cinematograf sau pe Internet, acasa, ce ai alege? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.