Un raport al unui organism de reglementare independent a subliniat ca doua campanii de advertising lansate in 2011 si 2012 au costat circa 630.000 de dolari, avand ca scop “promovarea globala a patru pagini de pe Facebook printre persoanele straine prin cresterea numarului de fani”.

Multi din birou critica aceste campanii spunand ca fanii astfel atrasi au apasat pe Like dar este foarte posibil sa nu mai fi intrat niciodata pe acele pagini.

Cele patru pagini au atras 2,5 milioane de fani pana la mijlocul lunii martie, insa doar 2% dintre ei sunt activi.

Citeste si:

“Multe postari au mai putin de 100 de comentarii si share-uri”, scrie in raportul organismului de reglementare.

Un purtator de cuvant al Departamentului de Stat al SUA a spus ca raportul este luat foarte in serios si va duce la reducerea bugetului alocat Facebook la inceputul anului fiscal 2014, in octombrie.

“Bugetul alocat advertising-ului online a scazut. In prezent este de 2.500 de dolari pe luna”.