Prin integrarea solutiilor de cercetare in social media cu cercetarea de brand si comunicare, GfK Romania aduce o abordare noua asupra consumatorului actual, incluzand in analiza si opiniile consumatorilor exprimate in mod natural in mediul online.

„O buna parte a conversatiilor online despre marci sunt acum controlate de consumatori. Brandurile se pot face auzite in noul context doar daca stiu cum sa asculte vocea consumatorilor si sa reactioneze rapid si pertinent la temele puse in discutie”, spune Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.

Prin noile solutii digitale de cercetare, GfK Romania urmareste mai multi indicatori in conversatiile purtate in mediile sociale despre marci: cat de populare sunt acestea, contextul in care oamenii vorbesc despre ele, motivele de satisfactie sau insatisfactie in raport cu marcile, posibilele surse care pot declansa crize de comunicare sau idei pentru inovatie.

Citeste si:

Noile instrumente imbina solutiile automatizate de Web Mining (cautare online dupa cuvinte cheie) cu analiza calitativa a discutiilor care permite interpretarea corecta a ironiilor si nuantelor din exprimare, fapt ce duce la o precizie de 95% a analizei contextului si sentimentelor consumatorului.

Luna trecuta, GfK a achizitionat la nivel global Sensemetric Web & Social Media Mining, companie specializata in cercetarea si monitorizarea social media. Sensemetric, setul de solutii al companiei cu acelasi nume, a fost lansat pe piata in 2009, iar organizatia in sine a fost unul dintre partenerii preferati de GfK inca din 2011. Sensemetric Web & Social Mining a fost infiintata in 2012 si este o companie de consultanta de social media full-service la nivel international.