Trilulilu SA, compania care opereaza cea mai mare platforma video romaneasca, Trilulilu.ro, a pierdut anul trecut 258.000 de euro. Compania a investit cateva sute de mii de euro in noua platforma, anuntata recent.
Compania si-a adancit astfel pierderile fata de anul 2011, cand compania pierdea 147.000 de euro.

Veniturile companiei au scazut in 2012 cu 37%, pana la 308.000 euro.

Trilulilu.ro a prezentat recent noua infatisare a platformei, in prezent in private beta, compania realizand o schimbare masiva fata de vechiul portal, prin integrarea intr-un singur loc atat a continutului postat pe Trilulilu.ro cat si cel de pe alte retele sociale.
Platforma devine astfel un agregator de videoclipuri, muzica si fotografii de pe principalele retele sociale – Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Google+ si Zonga, acesta din urma apartinand de Trilulilu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri