Intr-un efort de a aduce Facebook in conversatii mai publice, compania a anuntat joi ca va introduce posibilitatea de a insera (embed – n.r.) postari, clipuri si fotografii pe blog-uri sau site-uri de stiri, scrie Mashable.com.

Postarile vor functiona similar cu embed-urile din YouTube si Twitter. Odata ce contul este activat vei avea optiunea de a “embed-ui” postarile. Acest lucru va genera un cod HTML ce poate fi atasat blogului sau ziarului.

Pentru ca un post sa poata fi impartasit astfel, trebuie sa fie public.

In spatele deciziei se afla eforturile companiei de a oferi advertiserilor mai multe medii in care sa plaseze publicitate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri