Subiectul a fost semnalat initial pe blogul personal al lui Dragos Stanca.

“Odata incheiata tranzactia, Stroer Media va intra in mod oficial ca actionar strategic in Ballroom International cu intentia de a dezvolta business-ul impreuna, in trei directii strategice”, a transmis Balroom.

Cele doua entitati vor realiza sinergii intre business-urile de outdoor si digitale, la nivel national, isi vor dezvolta prezenta in Rusia si Asia, strategie la nivel international, si vor dezvolta tehnologia din spatele companiilor. Urmare a achizitiei, Ballroom se va extinde si in Turcia si Polonia, semnaleaza in comunicat compania.

Achizitia Ballroom, companie cu sediul la Muncher, permite Stroer sa se extinda in Europa de Est. Portofoliul Ballroom include regii de publicitate online, companii specializate in performance marketing si video advertising.

Citeste si:

Ballroom a fost infiintata de fostii manageri ai ARBO Media, Olaf Bergner si Alexander Sigl.

In 2012, Ballroom a generat vanzari consolidate de circa 30 milioane de euro, avand circa 200 de angajati.

Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica.

wall-street.ro a detaliat tranzactia dintre Ballroom Media si AdEvolution in 2011.

Un fond de investitii german detine 51% din AdEvolution

Un fond de investitii german detine 51% din AdEvolution