Fiecare post de pe Facebook este vizualizat, in medie, de 35% dintre prietenii utilizatorilor, conform unui studiu concludent realizat de cercetatorul Michael Bernstein de la Stanford University care a colaborat cu oficiali ai Facebook.
Reteaua sociala a modificat saptamana aceasta algoritmii ce determina ce postari apar in News Feed. Schimbarile efectuate afecteaza pe toti cei 1 miliard de utilizatori ai retelei sociale, scrie BusinessInsider.com.

Conform studiului, postarile care nu primesc like-uri sau comentarii tind sa fie vazute de mai putini prieteni – in medie 28,9% dintre utilizatorii retelei.

Pe parcursul unei luni, utilizatorii de Facebook participanti la studiu au avut cel putin un post vazut de 61% dintre prietenii lor.

Interesant este faptul ca cercetatorii au subliniat ca utilizatorii de Facebook au subestimat audienta pe care o ating. Intrebati de o postare ce au plasat-o in trecut, utilizatorii chestionati au spus ca, in medie, considera ca a fost vizualizat de 60 de prieteni, media reala fiind insa de 99.

Studiul a urmarit 220.000 de utilizatori de Facebook pe parcursul unei luni, acestia avand, in medie, 266 de prieteni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri