Reteaua sociala a modificat saptamana aceasta algoritmii ce determina ce postari apar in News Feed. Schimbarile efectuate afecteaza pe toti cei 1 miliard de utilizatori ai retelei sociale, scrie BusinessInsider.com.

Conform studiului, postarile care nu primesc like-uri sau comentarii tind sa fie vazute de mai putini prieteni – in medie 28,9% dintre utilizatorii retelei.

Pe parcursul unei luni, utilizatorii de Facebook participanti la studiu au avut cel putin un post vazut de 61% dintre prietenii lor.

Citeste si:

Interesant este faptul ca cercetatorii au subliniat ca utilizatorii de Facebook au subestimat audienta pe care o ating. Intrebati de o postare ce au plasat-o in trecut, utilizatorii chestionati au spus ca, in medie, considera ca a fost vizualizat de 60 de prieteni, media reala fiind insa de 99.

Studiul a urmarit 220.000 de utilizatori de Facebook pe parcursul unei luni, acestia avand, in medie, 266 de prieteni.