Praktiker va incepe sa livreze produse pe Internet, printr-o platforma dedicata, la mijlocul anului 2014, a declarat, pentru wall-street.ro, Mirela Ochiana, director de marketing al companiei germane de bricolaj.
Platforma este in prezent in lucru si va face parte din recent relansatul site al companiei.

Alexandru Cernatescu, CEO la agentia de digital Infinit Solutions, companie care a realizat site-ul Praktiker, spune ca „portalul a fost construit, de la inceput, astfel incat sa poata suporta o astfel de platforma in urmatoarele faze de dezvoltare”.

Oficialii companiei de bricolaj nu au oferit o investitie exacta in proiect, spunand doar ca „s-a incadrat in bugetul alocat”.

„In acest moment prezentam in online doar ofertele speciale si promotiile pe care le avem si pe care le consideram importante pentru clienti. Clientul nostru inca functioneaza pe principiul «Search online and buy offline» (cauta online si cumpara offline – n.r.). Ca si numar de produse disponibile online, acesta variaza de la o promotie la alta: de la circa 1.000 produse pana la 5.000 – 6.000”, puncteaza directorul de marketing al companiei.

1. Ai cumpara produse de bricolaj de pe Internet?




In pregatirea lansarii magazinului online, oficialul companiei spune ca vor continua sa ofere promotii dedicate exclusiv clientilor de pe Internet.

„Am inceput sa organizam promotii dedicate exclusiv clientilor din online de anul acesta. Am avut, de exemplu, voucherul de 20 de lei la lansarea site-ului si am avut un real succes cu o rata de raspuns de peste 10%. Continuam cu diverse tipuri de promotii pentru a transforma clientii din online in leaduri, sa ii aducem in offline – intelegem perfect ca si online-ul trebuie integrat in planul de actiuni si ca reprezinta viitorul si ne pregatim pentru acest lucru”, incheie ea.

Intrarea Praktiker pe zona de livrari online subliniaza inca o data interesul activ pe care il au companiile majore de pe piata pentru aceasta zona. Metro si Carrefour sunt doua dintre lanturile majore de magazine care livreaza online, lor urmand sa li se alature si altele, in viitorul apropiat si mediu. Concurentul direct al Praktiker, lantul de magazine Dedeman, a anuntat la inceputul anului curent ca va implementa comenzi online. Lantul de magazine Cora are de asemenea un sistem hibrid - comanzi online si ridici produsele la magazine fizice. Mega Image ar putea fi unul dintre urmatorii intrati.

Vanzarile nete ale Praktiker in Romania au scazut cu 6,5% in primul trimestru, la 21,6 milioane de euro, un declin de doua ori mai lent decat cel inregistrat de retailerul german de bricolaj in tarile din Europa Centrala si de Est.

Consideri ca intrarea Praktiker pe zona de livrari online „face sens” pentru companie? Ai fi dispus sa achizitionezi produse de bricolaj de pe Internet? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri