Compania a debutat pe Nasdaq in mai 2012.

Dupa 14 luni tumultuoase, actiunile Facebook au inceput sa se tranzactioneze la peste 30$, de cand compania a aratat rezultate promitatoare in al doilea trimestru al anului. Facebook a subliniat ca 41% din veniturile de advertising, echivalentul a 656 mil. dolari, a venit din mobile.

Cresterea la peste 40$/actiune vine si pe fondul increderii Wall Street ca Facebook va continua sa creasca pe aceasta zona. ITG Research a anticipat ca in al treilea trimestru, compania va genera doar din America de Nord venituri de 920 mil. dolari.

Citeste si:

Lunar, Facebook este vizitata pe terminale mobile in cuantum de 914 minute/utilizator, in crestere de la 508 minute anul trecut, conform datelor companiei. Pe desktop, in medie, vizitatorii petrec 351 de minute pe Facebook, in scadere de la 439 minute in iulie anul trecut.

La 40,55$/actiune, Facebook este la doar 10% de maximul companiei de 45$, atins foarte putin in primul minut de tranzactionare.