Este usor de imaginat cum noua posibilitate de achizitie din interiorul aplicatiilor ar putea sa atraga marketerii: ofera o pereche de adidasi cu un pret bun intr-un joc ce implica un personaj ce alearga, si permite utilizatorilor sa-i comande dintr-un singul click.

Anuntul indica inca o data cum Amazon incearca sa simplifice modalitatea de achizitionare a produselor, sa isi largeasca sursele de venituri si sa atraga cat mai multi clienti. In ultimele saptamani, compania a inceput sa vanda arta si vinuri pe platforma, precum si, in anumite regiuni, produse alimentare proaspete.

In functie de cata marfa “muta” in fiecare luna, dezvoltatorii pot primi comisioane din vanzari fizice de la 4 la 6% din valoarea produselor vandute din aplicatiile lor.

Anuntul vine la doar cateva zile dupa ce Facebook a renuntat la a vinde produse fizice prin intermediul Facebook, din cauza vanzarilor slabe. Programul a fost initial vazut ca un potential pericol pentru Amazon.