“Ne-am dorit sa cream un magazin de unde sa cumperi rapid tot ce ai nevoie pentru animalul tau de companie. Nu mai trebuie sa bati 4 magazine in cautarea acvariului sau a lesei potrivite; cu cateva click-uri acestea sunt deja in drum spre tine. Si in loc sa iti cari singur pachetul de mancare de 15 kilograme, din eMAG Petshop poti sa il cumperi la orice ora si curierul ti-l aduce la usa, chiar si in aceeasi zi.”, spune Radu Apostolescu vicepresedinte si director de dezvoltare eMAG.

Atat eMag cat si Elefant.ro sau EvoMag.ro mizeaza pe extinderea domeniilor de activitate, incercand astfel sa atraga o gama cat mai larga de clienti.

Elefant.ro incepe sa vanda haine si se repozitioneaza in "mall online"

Elefant.ro incepe sa vanda haine si se repozitioneaza in "mall online"

Pe langa cele mai cautate branduri de mancare pentru pisici, caini, pasari, pesti, reptile sau animale mici, in noul eMAG Petshop sunt disponibile si o gama larga de accesorii: de la odorizante si produse cosmetice la acvarii si mobila pentru animale, pana la jucarii, zgarzi, imbracaminte si medicamente de deparazitare. In perioada imediat urmatoare lansarii eMAG Petshop, oferta de produse livrabile din stoc se va tripla, urmand sa fie permanent imbunatita.

Livrarea produselor se va incadra in standardele eMAG, comenzile din Bucuresti plasate pana in ora 15.00, avand livrare in aceeasi zi, in timp ce comenzile din tara sau cele plasate dupa ora 15.00 vor beneficia de livrare a doua zi.

Citeste si:

“Chiar daca a fost pana acum intr-un con de umbra din punct de vedere al comertului online, potentialul segmentului de hrana si accesorii pentru animale este foarte mare. Conform Ernst&Young aproape 21% dintre americani cumpara online mancarea si accesoriile pentru animalele lor de companie, vanzarile online de produse destinate animalelor de companie inregistrand in ultimii 3 ani o crestere de 76%.”, spune Apostolescu. „ Credem ca acelasi lucru se va intampla si in Romania, pe masura ce oamenii se vor obisnui cu avantajele cumpararii online a acestor produse. ”

Romania se afla peste media europeana a comertului online pe segmentul electroIT, 20,3% dintre produsele din aceasta categorie fiind cumparate online anul trecut, fata de doar 16,8% la nivel european. Lansarea eMAG Petshop se inscrie in strategia companiei de a duce aceasta performanta si pe alte categorii de produse.

In acest moment, eMAG.ro vinde peste 200.000 de produse din categorii precum IT&C, cosmetice, turism, electrocasnice, jucarii, RCA, roviniete, bricolaj, carti, muzica, filme, produse auto, produse pentru casa si gradina.