«Nisa» de fashion este evaluata la 3-4 miliarde de euro in Romania. Deja nu poti sa o consideri o nisa”, spune el, argumentand intrarea companiei pe acest segment de activitate.

“Cartea, in schimb, este mult mai mica – 60 de mil. de euro, toata cartea! Noi probabil intr-un timp scurt o sa avem o cota de circa 10%”, a declarat acesta intr-un interviu amplu in cadrul proiectului wall-street.ro Lunch cu Manager. http://www.wall-street.ro/special/wall-street-lunch.html

Audienta Elefant.ro este formata, in procent de peste 75%, de femei. “Este extrem de simplu sa realizezi ca aceasta audienta, culta, doreste fashion. Vom completa tot ce tine de partea de audienta feminina”, completeaza seful companiei.

Citeste si:

El considera ca, in continuare, magazinele foarte nisate vor avea succes. Pe de alta parte, cei care au puterea de a genera volume mari de trafic si bani de investitii se vor extinde pe domenii conexe. “De fapt, in final batalia este sa cresti baza de clienti si sa poti sa oferi acelui client o experienta similara in mai multe categorii”.

Elefant.ro va termina 2013 cu sapte categorii mari listate pe site, insa Cristian nu spune care vor fi – nu pentru ca nu ar vrea, subliniaza el, ci pentru ca inca se analizeaza si se discuta parteneriate.

Citeste mai multe opinii privind piata de carte, eCommerce in general sau despre obisnuintele consumatorilor romani in interviul amplu ce va fi publicat vineri in wall-street.ro.