Clienti ai LinkedIn, operatorul celei mai populare retele de socializare pentru profesionisti, au dat compania in judecata in Statele Unite pentru folosirea datelor lor personale in vederea atragerii de noi membri, relateaza Bloomberg, potrivit Mediafax.

Conform acuzatiilor, LinkedIn ar fi piratat conturile externe de email ale clientilor si ar fi descarcat datele lor de contact, pe care le-au folosit pentru a trimite mesaje unor potentiali membri.

Reclamantii au cerut unui judecator federal din San Jose, California, sa interzica LinkedIn repetarea acestor fapte si sa ii impuna returnarea veniturilor rezultate din folosirea identitatilor lor pentru promovarea site-ului in vederea atragerii de noi clienti.

"Propriul site al LinkedIn contine sute de plangeri legate de aceasta practica", se arata in plangerea depusa pe 17 septembrie, in care sunt solicitate despagubiri a caror valoare nu a fost specificata.

LinkedIn sustine ca opereaza cea mai mare retea de socializare pentru profesionisti, cu peste 238 de milioane de membri, intre care directori de la toate companiile din topul Fortune 500.

Un purtator de cuvant al LinkedIn, Doug Madey, a declarat ca procesul este neintemeiat, iar compania se va apara.

Directorul jurudic al companiei, Blake Lawit, a declarat pe blogul sau ca acuzatia ca LinkedIn ar accesa conturile de email ale clientilor este neadevarata.

"Compania nu acceseaza conturile de email ale clientilor fara permisiunea acestora. Nici nu pretinde ca ar fi un client pentru a intra in contul de email al acestuia", a spus Lawit.

El a adaugat ca LinkedIn nu trimite niciodata mesaje sau invitatii de a deveni membru al retelei in numele nimanui, daca nu primeste permisiunea de a face acest lucru.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri