Incepand de astazi, fanii Discovery Channel, TLC si Animal Planet pot achizitiona produse originale cu brandurile lor preferate, odata cu lansarea primului magazin online Discovery din Romania - shop.discovery.ro. In Europa mai exista doua alte magazine online Discovery, in Marea Britanie si in Germania.

Platforma este lansata pe baza unui parteneriat intre Discovery Enterprises International (DEI) si 2BCOM Think Team, compania care detine licenta in Romania si care este responsabila pentru conceptul, dezvoltarea solutiei online si a activitatii operationale a acestui proiect. Shop.discovery.ro este integrat in website-ul www.discovery.ro si include game diferite de produse inspirate din emisiuni difuzate pe Discovery Channel, TLC si Animal Planet.

“Lansarea magazinului online reprezinta un moment important pentru Discovery in Romania. Am creat o interfata accesibila, dincolo de ecranul televizorului, prin care telespectatorii vor fi mai aproape de tot ceea ce inseamna brandurile Discovery. Fiecare dintre cele trei canale reflecta stilul de viata al publicului caruia i se adreseaza, iar consumatorii cauta in permanenta noi ocazii sa interactioneze cu aceste branduri. De aceea, cred ca platforma shop.discovery.ro va avea succes rapid in randul fanilor din Romania," a spus Ian Woods, director, UK & EMEA pentru Discovery Enterprises International.

Gamele de produse sunt special create pentru a reflecta diversitatea preferintelor telespectatorilor Discovery: de la gadget-uri, echipamente pentru activitati in aer liber sau carti pana la DVD-uri, jucarii si instrumente pentru gatit, noul magazin online Discovery le ofera fanilor tot ce si-ar putea dori, prin intermediul unei platforme moderne si usor de utilizat.

Preturile acestora variaza de la cateva zeci de lei pana la cateva sute de lei.

Magazinul online poate fi accesat si de pe un tab dedicat de pe pagina de Facebook Discovery Romania – www.facebook.com/discovery.romania – pagina care a adunat pana in prezent peste 680,000 de fani.

“Telespectatorii Discovery isi doresc sa interactioneze cu emisiunile si vedetele noastre si prin alte modalitati, nu numai urmarind programele TV. Asadar, noul magazin online ne ajuta sa extindem relatia pe care o avem cu fanii, fiind in acelasi timp un element important in portofoliul nostru digital care include site-uri localizate pentru Discovery Channel si TLC, pagini de Facebook si Twitter, precum si un canal Youtube dedicat,” a adaugat Vlad Tudosie, country manager Europa de Sud-Est, Discovery Networks CEEMEA.

Compania 2BCOM Think Team dezvolta si opereaza magazinul online din Romania sub licenta Discovery Enterprises International.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri