„Pe masura ce digitalul capata o tot mai mare importanta in stilul de viata al consumatorilor, modul in care ei cumpara si platesc se schimba. Consumatorul modern nu ar trebui sa fie in ipostaza de a se gandi la procesul de cumparare efectiv – cand vad ceea ce doresc, ar trebui sa poata sa si obtina, cat mai repede cu putinta,” spune Garry Lyons, chief innovation officer al MasterCard. Programul ”ShopThis” cu MasterPass transforma acest lucru in realitate – vezi un produs, dai click pentru a-l pune in cosul de cumparaturi si platesti – simplu si sigur”.

WIRED, un brand ce apartine Condé Nast, este prima publicatie ce ofera cititorilor sai optiunea ShopThis cu tehnologia MastePass, incepand cu editia urmatoare, pentru tablete iOS, disponibila din 15 octombrie. In timp ce consumatorii exploreaza continutul WIRED pentru tableta, pe iPad, ei pot selecta produsele disponibile de pe paginile cu optiunea ”ShopThis!”, oferite de Rakutem.com Shopping, primul retailer partener oficial. De aici, produsele sunt puse intr-un singur cos de cumparaturi, simplificand astfel procesul de achizitie”.

„Programul ShopThis! cu tehnologia MasterPass ne permite sa exploram modul in care cititorii pot trece de la descoperirea produsului la cumpararea acestuia, fara alte etape intermediare,” spune Horward Mittman, VP si Publisher WIRED. ”Scopul nostru este sa le oferim cititorilor posibilitatea de a cumpara de pe WIRED fara probleme, acest parteneriat reprezentand un prim pas, crucial pentru convertirea continutului nostru editorial in oportunitati de cumparare”.

Programul ”ShopThis” cu MasterPass este unul dintre produsele dezvoltate in momentul de fata de catre MasterCard Labs, departamentul MasterCard de inovatie, cercetare si dezvoltare.