Ce inseamna acest lucru, de fapt?

Anul acesta, vanzarile de Black Friday se anunta a fi, per total, unele foarte bune atat pentru cei ce cauta produse foarte ieftine cat si pentru magazinele participante – concurentii Walmart, printre care Target, Kmart si Best Buy vor trebui sa tina pasul.

Reclamele magazinelor din SUA ce include promotiile Black Friday nu au fost inca lansate pe piata, cel mai probabil acestea urmand a fi facute public in urmatoarele saptamani.

Intre timp, ca si in Romania, magazinele din SUA au inceput deja campanii de reduceri, insa acestea nu se compara cu cele de Black Friday. Clientii trebuie sa faca diferenta intre acestea si reclamele de, si pentru, ultima vineri din luna noiembrie.

Citeste si:

Anul trecut, Walmart a garantat deal-uri foarte profitabile pentru clientii care stateau la coada in intervalul orar 10 pm si 11 pm – un televizor de 32 de inci si pret redus la iPad 2. Reducerile de preturi din acest an vor targeta in special televizoare si laptop-uri.

Daca reclamele de Black Friday nu au aparut oficial, cele ale retailerului de jocuri video GameStop au fost scoase pe piata “pe surse”. Printre reduceri se numara titluri precum Diablo 3, Battlefield 4 si Call of Duty: Ghosts – preturi cuprinse intre 10 si 30$. Alte titluri au reduceri de 50% in cazul in care achizitionezi un Xbox 360. Lista completa de reduceri poate fi vizualizata pe GottaDeal.com.

Retailerul Macy’s a afisat deja cateva dintre deal-urile pentru Black Friday, reduceri ce variaza de la cateva procente la 50%. Anuntul a fost facut initial pe Pinterest, apoi a fost publicat pe DealNews.com.

In Romania, retailerii inca nu au anuntat lista de reduceri pentru Black Friday, companiile aflandu-se inca in plin proces de pregatire a evenimentului. wall-street.ro va va tine la curent pe masura ce companiile vor anunta reducerile din ultima vinere a lunii noiembrie.