Marii producatori auto americani, General Motors (GM), Ford Motor si Chrysler Group, au inregistrat cresteri puternice ale vanzarilor din SUA in luna octombrie, dupa blocajul de 16 zile al activitatilor guvernamentale, si se indreapta spre cea mai buna evolutie anuala dupa 2007, transmite Bloomberg, conform Mediafax.

Vanzarile de masini si camionete ale GM au urcat cu 16%, ale Ford cu 14%, iar cele ale Chrysler cu 11%. Analistii estimau un avans de 7,9% in cazul GM, 16% pentru Ford si 14% pentru Chrysler.

Livrarile Toyota Motor, Honda Motor si Nissan Motor au fost sub asteptarile analistilor.

Traficul din showroom-uri si vanzarile au crescut dupa ce Congresul si presedintele Barack Obama au convenit pe 17 octombrie finantarea activitatilor guvernamentale si prelungirea limitei de indatorare a Statelor Unite pana la inceputul anului viitor.

In primele 10 luni, vanzarile de autovehicule pe piata SUA au totalizat 12,4 milioane de unitati.

"Asistam la o rezistenta a consumului. In timpul blocajului guvernamental a avut loc o incetinire usoara a cererii, care a crescut ulterior. Asteptam vanzari bune atat la sfarsitul anului, cat si in 2014", a declarat Michelle Krebs, analist la portalul specializat in cercetarea pietei auto Edmunds.com.

In octombrie, vanzarile de vehicule au avansat cu 11%, la 1,21 milioane de unitati, conform Autodata.

GM a inregistrat cresteri ale vanzarilor in cazul tuturor brandurilor sale, in frunte cu Buik, ale carui livrari s-au majorat cu 31%.

Vanzarile de sedanuri Ford Fusion au urcat cu 71%. Ford a castigat teren pe piata automobilelor de dimensiuni medii, dominata de mult timp de Toyota Camry.

Vanzarile Toyota au crescut cu 8,8%, sub ritmul de 13% estimat de analisti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri