Pentru a-si pastra clientii aproape si a avea o intreaga luna plina de vanzari, nu doar in perioada Black Friday, dar si pentru a testa serverele din spatele site-urilor de comert online, unii retaileri au ales sa faca din intreaga luna noiembrie un “mini Black Friday”, afisand oferte pentru o gama larga de produse.

Trambitate sau mai putin scoase in evidenta, aceste oferte indica o tendinta interesanta pe piata locala – Black Friday, ultima vinere din luna noiembrie, se extinde pe mai multe saptamani.

Culmea (metaforica) a reducerilor va ramane insa data de 29 noiembrie.

Magazinele online “se bat” pentru a acapara atentie, pentru a iesi in evidenta cu oferte si, mai ales, pentru a nu isi reduce vanzarile intr-o luna, istoric, foarte buna.


eMag.ro, principalul retailer online din tara si unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata, puncteaza luna noiembrie printr-o campanie ce ofera cate o reducere speciala in fiecare zi, la cate un produs diferit.

Campania poarta numele “November Fest” si aduce reduceri de pana la 45% la produse electronice, IT, electrocasnice si altele.

Aceasta campanie este doar una de tatonare pentru ziua de Black Friday. eMag va sustine joi o conferinta de presa in care va detalia ofertele lunii, inclusiv din “Vinerea Neagra”. Mai mult, intr-un interviu anterior oferit wall-street.ro, Marius Gheorghe, manager de logistica al companiei, a punctat faptul ca eMag.ro a ales mare parte din produse si a negociat preturile pentru Black Friday inca de acum 3-4 luni.

Mai mult, compania a inchiriat si un spatiu special de depozitare pentru Black Friday.

PCGarage a demarat de asemenea o campanie premergatoare sarbatorii reducerilor. Purtand numele “Cumperi la pret de BlackFriday”, campania are un mecanism simplu - indiferent de produsul achizitionat, vei primi in mod automat sub forma de voucher diferenta dintre pretul la care a fost achizitionat produsul si preturile valabile in ziua de Black Friday, daca produsul se regaseste pe lista reducerilor.

Reprezentantii companiei subliniaza, pentru wall-street.ro, ca pe langa categoriile “deja clasice” - laptop, tableta, smartphone, PC Garage pregateste “reduceri spectaculoase la categoria gaming/periferice gaming. Gamingul tinde sa devina o industrie de sine statatoare, iar gamerii sunt un public de neglijat”.

F64.ro, cel mai mare magazin specializat pe aparatura foto din Romania, a ales un cuvant romanesc pentru campania premergatoare Black Friday – “Chilipiruri”.

Reducerile la aparate foto se duc catre 50% in perioada 11-17 noiembrie. Pe langa aparate compacte, clientii au de asemenea reduceri la obiective si accesorii pentru aparate DSLR.

EvoMag.ro, magazin care recent a investit 100.000 de euro intr-un nou showroom cu o suprafata mai mare si un depozit mai vast, a anuntat ca va incepe campania de Black Friday mai devreme, pe 22 noiembrie, reducerile ajungand pana la 70%.

“Reduceri mai mari, de pana la 90% vom oferi la ceasuri, unde WatchShop.ro a pregatit o oferta mult mai atragatoare decat cea de anul trecut”, a declarat Mihai Patrascu, CEO evoMAG. „In cifre, Black Friday s-a tradus anul trecut pentru evoMAG in 9.000 de comenzi, peste 10.000 de produse comandate si peste 250.000 de vizitatori unici. Pentru anul acesta ne asteptam la o crestere de cel putin 30 – 40% in comparatie cu anul trecut, pana la aproximativ 350.000 - 400.000 de vizitatori unici”, a completat el.

EvoMag.ro mai face o miscare interesanta: in incercarea de a-si mari numarul de abonati si a-i fideliza, promite celor care se inscriu la newsletter-ul companiei ca vor primi newsletter-ul de Black Friday cu o ora inainte, cunoscand astfel ofertele inainte de alte persoane.

O intrare interesanta cu oferte de Black Friday o face lantul de magazine Carrefour care a transmis anul acesta un comunicat in care anunta reduceri substantiale “la finalul lunii noiembrie” la produse electronice si electrocasnice.

Compania anunta “preturi nebune la tot ce poti baga in priza”. Pentru a nu pierde promotiile, si Carrefour indeamna clientii sa se inscrie la newsletter.

In comunicarea Carrefour nu se aduce aminte nimic de recent lansatul magazin online al companiei, clientii fiind insa invitati sa intre in cel mai apropiat magazin fizic si sa “vaneze” ofertele.

Elefant.ro are de asemenea reduceri majore zilele acestea, de pana la 75% reducere la carti, haine si jucarii. Oficialii companiei au punctat de altfel ca mentin astfel de reduceri tot anul.

FashionUp.ro incearca sa isi mareasca lista de abonati printr-un pop-up care indeamna potentialii clienti sa se inscrie – “”Psst! Pregateste-te de Black Friday! Oferte exclusive pentru abonati!” iar PixieShoes.ro puncteaza interesul companiei pentru BlackFriday printr-un banner special.

In general, magazinele de haine precum Tinar, Miniprix sau FashionDays.ro au reduceri masive in aceasta perioada, dar nu neaparat datorita apropierii Black Friday cat datorita schimbarii sezonului si apropierii Revelionului.

Wall-Street.ro va continua sa urmareasca ofertele de Black Friday si pe cele dinainte de 29 noiembrie, indicandu-va cele mai bune oferte de care puteti profita.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri