Serviciul Facebank adauga retelei o componenta financiara, pentru trimiterea si primirea de bani, instant, dupa confirmarea tranzactiei de catre beneficiar.

Totodata compania a anuntat alte doua facilitati – transferurile de bani prin SMS si prin eMail.

Atat in cazul Facebank cat si al transferurilor de bani prin SMS sau eMail, beneficiarii pot fi inclusiv persoane care nu sunt clienti ai BT. Cel care trimite banii prin BT24 nu este necesar sa cunoasca detaliile contului bancar al destinatarului, acesta din urma fiind instiintat printr-un mesaj pe profilul sau de Facebook, respectiv prin intermediul unui mesaj pe telefon sau printr-un email cu privire la transfer. Tranzactiile au grad de securizare maxim, initierea lor presupunand confirmarea online, in cadrul BT24, de catre persoana care initiaza transferul.

“Vrem ca intr-un an jumatate-doi, 20% dintre cei ce transfera bani prin BT sa o faca pe Facebook”, subliniaza Gabriela Nistor, director general adjunct retail banking. “In general, vorbim de plati de valori mai mici, realizate in special de tineri adulti”. Comisionul la transfer este acelasi ca in cazul folosirii Internet Banking-ului.

Citeste si:

Pentru realizarea tranzactiilor este suficient ca initiatorul transferului si beneficiarul sa faca parte din acelasi grup de prieteni pe Facebook. Practic, persoana care trimite banii selecteaza in BT24, ca beneficiar, o persoana din grupul sau de prieteni de pe Facebook, completeaza detaliile platii si timpul maxim pentru acceptarea transferului. Beneficiarul primeste instant un mesaj prin intermediul profilului sau de Facebook, fiind necesar sa acceseze link-ul continut de mesaj, sa completeze cateva date.

BT 24 are in prezent 360.000 de utilizatori, cota de piata depasind 10% pe acest segment, conform propriilor declaratii. Fata de finalul anului trecut, numarul de utilizatori ai Internet Banking a crescut cu 23% si s-au derulat cu 35% mai multe tranzactii in acest sistem.

63% dintre utilizatorii BT24 au varste cuprinse intre 18-44 de ani. Pe Facebook, 75,2% dintre cei 6,6 milioane de utilizatori din Romania au 18-44 de ani, acestia reprezentand de altfel si tinta companiei prin noul serviciu lansat.

Promovarea Facebank se va realiza in special prin reclame pe Facebook.