Potrivit companiei evolutia transporturilor efectuate in ultimii doi ani de catre clientii sai din domeniul comertului online si a observat o crestere impresionanta in toate categoriile. O noua crestere semnificativa este preconizata pentru Black Friday 2013, care va avea loc vineri, pe 22 noiembrie.

In comparatie cu editia din 2011, Black Friday a adus anul trecut cresteri importante pe trei segmente de piata, precum:

• Produse cosmetice: o crestere de 60% in 2012, in comparatie cu 2011;
• IT&C: o crestere intre 160% si 170% in 2012, in comparatie cu 2011;
• Carti si jucarii: o crestere intre 150% si 200% in 2012, in comparatie cu 2011;

Cifrele reprezinta un record pentru piata romaneasca, dar este de asteptat sa fie mai mici decat cele pe care le va inregistra sectorul comertului online maine, pe parcursul cumparaturilor de Black Friday din acest an.

Citeste si:

„Black Friday s-a consacrat in Romania, dar are un potential de crestere mult mai mare. Pentru 2013, ne asteptam sa vedem o crestere medie de 60%-70% in toate segmentele de produse in comparatie cu 2012, cu sectorul IT&C fiind intre lideri, in termeni de vanzari”, a precizat Gian Sharp, CEO Cargus,

Black Friday marcheaza inceputul celei mai incarcate perioade din an pentru companiile de curierat, Cargus asteptand o crestere de aproximativ 70% in numarul de livrari pentru perioada Sarbatorilor, in comparatie cu 2012.

Cifra de afaceri a Cargus s-a ridicat anul trecut la 20 de milioane de euro, iar pentru acest an compania mizeaza pe un rulaj de 30 de milioane de euro.

Principalii concurenti ai Cargus pe piata locala sunt Fan Courier, DHL sau DPD.