Companiile Burberry si Google au prezentat intr-o campanie recenta o tehnologie ce permite utilizatorilor sa inregistreze si sa expedieze saruturi virtuale oricarei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web, informeaza dailymail.co.uk, citat de Mediafax.

Serviciul a fost lansat la inceputul acestui an, insa el a fost facut cunoscut publicului larg abia acum, dupa ce a fost utilizat de actrita Sienna Miller intr-o campanie Burberry, in care apare si logodnicul ei, Tom Sturridge.

Utilizatorul trebuie sa se conecteze pe platforma dedicata de Burberry acestei aplicatii - Kisss.Burberry.com -, sa isi tuguie buzele si sa sarute ecranul telefonului sau mobil. Noua aplicatie preia forma buzelor din acel sarut si o transforma in imaginea unui sarut virtual.

Imaginea este apoi digitalizata si poate fi expediata oricarui utilizator din lume pe e-mail sau prin intermediul platformelor Google +, Facebook si Twitter.

Utilizatorii au chiar posibilitatea de a-si colora "sarutul virtual" cu un ruj de buze, tot virtual, in nuanta preferata.
Odata expediat sarutul virtual, utilizatorul poate sa il urmareasca "zburand" intr-un plic, pe cer, pana in orasul destinatarului, prezentat in 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth.

Tehnologia a fost folosita in noua campanie "With Love Christmas" a brandului Burberry, considerata punctul culminant al unui intreg an care celebreaza romantismul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri