Peste 65% din stocul de produse evoMAG alocat pentru Black Friday s-a epuizat in primele ore de la lansarea ofertei pe site, arata datele retailerului online.

UPDATE – Situatia la ora 12.00

evoMAG.ro

• Vizitatori unici: 110.484
• Numarul vizitelor: 182.937
• Produse comandate: 10.360
• Valoarea comenzilor: peste 1,1 milioane euro
• Stoc epuizat pentru 134 de referinte
• Stoc suplimentat cu peste 1.200 de produse
• Situatia stocului total: s-a vandut deja 75% din stocul de produse alocat pentru Black Friday, in conditiile in care acesta a fost suplimentat.

WatchShop.ro

• Numar tranzactii: peste 600
• Valoarea tranzactiilor: 280.000 Lei
• Cel mai mare numar de vizitatori unici simultani: 3.000
• Numar de vizitatori unici: 40.000
• Astazi vor pleca spre clienti 20% dintre comenzile realizate pana acum.
• Exista in continuare stocuri disponibile pentru clienti, s-au facut suplimentari pe modelele care au fost cel mai solicitate.

Toyz.ro

• Numarul tranzactiilor: peste 250
• Valoarea tranzactiilor: 65.000 Lei
• Cel mai mare numar de vizitatori unici in acelasi timp: 750
• Numar de vizitatori unici: 19.000
• Exista stocuri suficiente atat pentru produsele aflate la 50% discount cat si la cele de 40%, 30%, 20% si 25%.

_____

“evoBlack Friday a debutat la ora 00.20, iar in primele 40 de minute am inregistrat deja peste 36.000 de vizitatori unici. In primele 20 de minute deja 20% din stocul total de produse a fost epuizat”, a declarat Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
Stocul total a fost suplimentat ieri pana la 13.278 de produse, iar pana la ora 09.00 au fost deja comandate aproape 9.000 de produse, adica peste 65% din stocul total, aferente unui numar total de 5.800 comenzi.
De asemenea, pana la ora 09.00, intrasera deja pe evoMAG.ro 55.000 de vizitatori unici. Pana in prezent, minutul de aur a fost inregistrat la ora 00:46 cand pe site erau 9.556 de vizitatori unici.
“S-au ridicat deja primele 100 de comenzi din showroom. Iar valoarea totala comenzilor a ajuns deja la 860.000 de euro. In plus, am inceput livrarea comenzilor catre clienti”, a mai spus Mihai Patrascu.
Cat priveste WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri din Romania, membru al grupului Evolution, alaturi de evoMAG si Tozy.ro, s-au inregistrat deja peste 500 de comenzi, in valoare de aproximativ 55.000 de euro. Campania de reduceri a debutat la ora 00.00, iar pana la ora 09.00 au intrat pe WatchShop.ro peste 28.000 de vizitatori unici. Pana in prezent, „vedetele” de Black Friday au fost marcile Seiko, Timex, SUUNTO, D&G , Festina.
Si jucariile au fost la mare cautare. Toyz.ro a inregistrat peste 200 de comenzi, in valoare de aproximativ 12.000 de euro. Reducerile la jucarii au intrat in vigoare la ora 00.00, iar pana in prezent numarul de vizitatori unici a depasit 15.000. Cele mai cumparate produse au fost jocurile educative si jucariile pentru copii de pana la 1 an. Au fost comandate insa in numar mare si scaunele auto pentru copii care au discounturi de pana la 30%.
Principalii retaileri online din Romania sunt eMAG.ro, PCGarage.ro sau Cel.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri