Divizia online a demarat activitatea in urma cu 2 ani si a egalat vanzarile din magazine.Compania are 40 de angajati dintre care 8 sunt dedicati diviziei online.

Cele doua campanii de Black Friday au avut un impact semnificativ asupra vanzarilor din aceasta luna. Astfel, comparativ cu aceeasi luna a anului 2012, cele doua campanii de Black Friday au dublat numarul de comenzi.

Au fost vandute in aceasta perioada peste 5000 de perechi de pantofi sport, marca cea mai comercializata fiind Puma. Ca si numar de comenzi, dupa pantofii sport, cele mai multe comenzi s-au inregistrat pentru ghete, geci si produse pentru sezonul rece.

“Interesul pentru Black Friday in acest an a fost substantial mai mare fata de cel din 2012. Aceasta se datoreaza si unei promovari intense, atat in mediul online cat si cel offline”, conform oficialilor companiei.

Citeste si:

In a doua sesiune de Black Friday, valoarea medie a comenzilor a fost cu 13% mai mare comparativ cu prima sesiune de Black Friday desfasurata de companie. Rata de conversie a crescut si ea, aceasta fiind cu 60% mai mare. Comparativ cu anul 2012, comenzile de pe telefonul mobil au avut o crestere majora, acestea fiind cu 283,33% mai multe. Si comenzile de pe tablete au cunoscut o crestere spectaculoasa, acestea fiind cu 315,38% mai multe fata de aceeasi perioada a anului 2012.

Cele mai multe accesari de pe terminale mobile au fost realizate de pe produsele Apple (iPad si iPhone).

Zorile Store a inceput ca o retea de magazine pe litoralul Marii Negre in urma cu 7 ani.

Principalii concurenti ai ZorileStore.ro sunt FashionDays.ro, FashionUp.ro, Tinar sau 3Suisses.