Competitia intre gigantii din Silicon Valley se intinde pana la Polul Nord, astfel ca Google si Microsoft pornesc in acelasi timp pe urmele lui Mos Craciun, informeaza AFP, citat de Mediafax.

Google a lansat, miercuri, site-ul www.google.com/santatracker/, care cuprinde jocuri, reni si elfi, dar si un calendar si un cronometru pentru ca cei care intra pe site sa stie cate zile/ ore/ minute/ secunde mai au de asteptat pana cand Mos Craciun le va aduce darurile mult visate.

De asemenea, acest site poate fi accesat de pe toate dispozitivele care au instalat sistemul de operare Android si motorul de cautare Chrome, cu ajutorul unui soft pe care cei de la Google l-au creat special.

"O echipa de ingineri de la Google a muncit intens pentru a urmari sania lui Mos Craciun cu harti si tehnologii de ultima generatie", a explicat Sandi Russell, "directorul de creatie al elfilor" de la Google.

La randul sau, Microsoft a facut echipa cu Centrul de aparare aerospatiala din America de Nord (Norad), care urmareste posibilele atacuri venite din cer si din oceane, pentru a-l depista pe Mos Craciun.

"Cum noi urmarim cerul, indiferent de ceea ce se intampla, este normal sa il urmarim si pe Rudolph (seful renilor lui Mos Craciun)", a spus Marisa Novobilski, responsabil de proiectul "Norad pe urmele lui Mos Craciun/ Norad Tracks Santa".

Norad a inceput sa fie interesat de Mos Craciun in 1955, cand o reclama a dat, din greseala, numarul de telefon de la centru pentru a-l contacta pe Mos Craciun. Un colonel le-a raspuns copiilor pentru a nu-i dezamagi si apoi a devenit o traditie.

De asemenea, Norad si Microsof au lansat un site, noradsanta.org, cu jocuri si filmulete.

Sursa foto: noradsanta.org

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri