Noul produs, TripGate, a fost dezvoltat in parteneriat cu TravelTech, o companie poloneza in domeniul tehnologiei pentru segmentul de turism, si aduce un set de noi optiuni in premiera pentru industria din Romania.

Produsul se adreseaza in mod exclusiv companiilor, acestea putand calatori in lume si pastra controlul costurilor, fara a avea nevoie de un travel manager dedicat. Odata rezervata ruta, managerul responsabil primeste si el/ea un e-mail, prin care poate aproba sau nu calatoria angajatului.

Acesta trebuie de asemenea sa se incadreze intr-o anumita limita de bani, impusa tot de companie prin software. Daca aceasta limita este depasita, nu poate cumpara bilet(e) de avion.

Costul implementarii produsului de catre agentii variaza, oficialii Travelport spunand doar ca este “accesibil”. TripGate poate fi accesat printr-o agentie – in prezent Carpatour, sau direct de catre afacerea respectiva, prin contactarea directa a companiei Travelport.

Citeste si:

Varianta online a CBT, disponibila si in limba romana, se bazeaza pe continut local si global.

“Am identificat o nevoie clara pentru un instrument specific segmentului corporate care poate fi utilizat de companii de toate marimile, in special de cele caracterizate ca si SME”, a declarat Anca Stanese, regional manager Eastern Europe, Travelport. “Suntem increzatori ca multe companii din toata tara vor vedea in acest produs o oportunitate de a avea mai mult control asupra rezervarilor, o optimizare a bugetului de deplasare cat si imbunatatirea experientei utilizatorului”.

Travelport a generat in 2012 venituri nete de circa 2 miliarde de dolari pe plan global. In Romania compania are un birou cu 13 angajati.