Vivre are in acest moment 700.000 de membri in cele trei tari in care este operational (Romania, Bulgaria si Ungaria), conducerea companiei estimand pentru 2014 o dublare a numarului de abonati.

Retailerul lansat anul trecut va atinge pana la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri consolidata de 7 milioane euro.

Vivre a ajuns in prezent la vanzari lunare de peste 1 milion de euro, o contributie semnificativa la cresterea accelerata reprezentand-o extinderile regionale din 2013, in Bulgaria si Ungaria.

In luna ianuarie a anului viitor, Vivre continua valul de extindere regionala prin lansarea in Croatia.

65% dintre clienti au mai cumparat in trecut

"Anul 2013 a fost un an intens, marcat de o dezvoltare locala consistenta si de extinderi regionale. Volumul vanzarilor a crescut in acest an de 7 ori, ne-am lansat in alte doua tari si avem in acest moment o echipa de peste 90 de angajati. Anul viitor vom continua planul de extindere regionala si vom incepe in ianuarie cu lansarea in Croatia", a declarat Monica Cadogan, director general Vivre

Citeste si:

Modelul Vivre este unul de private sales (vanzari private), in care utilizatorii se inregistreaza pe site si au acces la promotii limitate ca timp si preturi reduse pana la 50%.

In acest moment, 65% dintre clientii actuali au mai cumparat si in trecut.

" In continuare ne vom concentra pe a dezvolta parteneriate cu furnizori care sa completeze gama de produse”, a mai spus Cadogan.

Vivre este un retailer online de produse home & deco din Romania, lansat pe piata in aprilie 2012. Compania este o asociere intre Advisory Delta, Andras Nagy Vajda si Neogen, companie care detine si site-ul de recrutare Bestjobs. In prezent, Vivre are peste 90 de angajati si este prezenta in trei tari: Romania, Bulgaria si Ungaria.

Sursa foto: http://www.vivre.ro/