Twitter a reintrodus pentru utilizatorii sai posibilitatea de a-i impiedica pe anumiti "followeri" sa ii urmareasca pe aceasta retea de microblogging, revenind astfel foarte repede asupra modificarii functiei in cauza, care a generat un val de proteste in randul userilor.

"Astazi, am implementat o modificare in legatura cu felul in care butonul «Blocare» functioneaza", a explicat joi seara, pe un blog, unul dintre directorii companiei Twitter, Michael Sippey. "Am decis sa revenim asupra acestei schimbari, dupa ce am primit reactii numeroase din partea utilizatorilor, iar noi nu dorim niciodata sa introducem functii care le dau utilizatorilor nostri impresia ca nu ar fi in siguranta. Toate blocajele pe care le-ati activat functioneaza in continuare", a adaugat el.

Sistemul initial de blocare - la care Twitter a revenit in cele din urma - permite utilizatorilor sa impiedice anumiti "followeri", pe care ii aleg ei insisi, sa le urmareasca activitatea pe aceasta retea de socializare. Sistemul modificat permitea utilizatorilor blocati sa urmareasca activitatea utilizatorilor care nu ii doreau printre "followerii" lor si chiar sa redistribuie mesajele acestora - insa "ascunzandu-le" de utilizatorii care ii blocasera, informeaza Mediafax, care citeaza AFP.

Printre argumentele avansate de Twitter pentru a justifica aceasta schimbare la care a renuntat intr-un final se afla dorinta de nu starni furia utilizatorilor blocati - intrucat modificarea nu le mai permitea acestora sa stie ca au fost blocati.

"Odata cu renuntarea la modificarea functiei de blocare, utilizatorii vor putea din nou sa stie ca au fost blocati", a explicat Michael Sippey.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri