Publicatia New York Times a anuntat joi ca va relansa pe 8 ianuarie site-ul, urmand sa includa continut sponsorizat de advertiseri, concept numit native advertising, scrie presa internationala.

Site-ul va avea de asemenea un design responsiv, publicatia incercand astfel sa optimizeze continut pe diverse platforme, punand accent in mod special pe vizual – in special video si fotografii.

Prin introducerea native advertising-ului si axarea pe video, compania incearca sa acopere scaderea veniturilor din publicitate traditionala, atat pe print cat si in vanzarile digitale.

Marketerii au inceput sa aleaga din ce in ce mai mult reclamele video online, in detrimentul reclamelor TV, mai costisitoare si mai dificil de realizat.

Integrarea native advertising-ului nu este unu lucru nou, fiind un format ales si de alte cotidiane, precum The Atlantic, scrie Mashable.com.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri