Facebook a anuntat joi ca va renunta la controversatele reclame sponsorizate incepand cu luna aprilie a anului curent, scrie The Verge.

Compania anuntase deja din iunie 2013 ca va face acest lucru, anuntand insa o data ferma la inceputul anului curent. Sponsored Stories (eng.) sunt unele dintre cele mai controversate formate publicitare de pe Facebook – in esenta, compania iti “impacheteaza” unele activitati de pe Facebook si le ofera advertiserilor pentru ca acestia sa le revanda prietenilor tai, fara permisiunea ta. Daca, de exemplu, dai check-in la Starbucks, compania poate vinde aceasta informatie catre Starbucks pentru ca ei sa se foloseasca de acest lucru.

Cel mai probabil, Facebook a fost fortata sa renunte la aceasta sursa de venit, mai ales dupa ce in august 2013 reteaua sociala a convenit sa plateasca 20 de milioane de dolari intr-un proces pe aceasta tema.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri