Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketingul, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro

“Am atins la finele anului trecut o cifra de afaceri de 15,5 milioane de euro, in crestere cu 35% fata de nivelul vanzarilor din 2012. Inceputul de an este unul promitator. Ne asteptam la un an foarte bun pentru comertul online pentru ca este, in continuare, un domeniu favorabil, iar clientii constientizeaza tot mai mult beneficiile de a face cumparaturi online”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro.

2014 este un an al investitiilor pentru evoMAG. Astfel, estimarea pentru anul acesta se ridica la nivelul a 500.000 de euro. Investitii importante se vor face si in oamenii care alcatuiesc echipa evoMAG si care vor beneficia pe parcursul acestui an de mai multe training-uri.

“Vom pune accent pe acapararea de cota de piata, pe cresterea increderii clientilor nostri in produsele si serviciile evoMAG. Pe plan secund trece dorinta de a face profit. Cu toate acestea, am fost intotdeauna o companie profitabila. Aproape tot castigul evoMAG a fost investit in dezvoltarea companiei si in achizitia altor business-uri. Iar aceasta strategie o vom aplica si in 2014. Referitor la achizitii, urmarim, spre exemplu, magazinele online care au cel putin 3 ani de activitate si care au o baza de clienti stabila. De asemenea, ar fi de preferat sa aiba o cifra de afaceri de minimum 500.000 de euro pe an. Nu conteaza in ce domeniu activeaza”, a precizat Mihai Patrascu.

Planurile evoMAG pentru 2014 presupun si deschiderea mai multor puncte de prezenta, vizate fiind oresele mari din tara. Primul astfel de magazin este programat sa fie inaugurat pana la jumatatea anului.

Citeste si:

O alta directie pe care o va urma evoMAG in 2014 este diversificarea portofoliului de produse.

“Tintim intrarea pe mai multe nise chiar. In prim plan avem bunurile de larg consum, segmentul auto si cel al electrocasnicelor mari. Scopul nostru va fi sa servim clientul de cat mai multe ori pe an, sa-l facem sa revina la evoMAG cu placere, de mai multe ori. De aceea vom face ajustari si in ceea ce priveste serviciile oferite”, precizeaza Mihai Patrascu.

Cat priveste echipa evoMAG, numarul angajatilor va creste anul acesta cu aproximativ 20% vizate fiind, in principal, departamentele care interactioneaza direct cu clientii.

Principalii concurenti ai evoMAG.ro sunt eMag.ro, Cel.ro, PCGarage.ro, PCFun.ro, precum si retaileri traditionali precum Altex, Domo sau Flanco.