Mai exact, prin Ad Grants, Google ofera organizatiilor non-profit granturi sub forma de reclama AdWords, in valoare 10.000 de dolari pe luna.

ONG-urile care obtin granturi in cadrul acestui program isi creeaza si administreaza propriile conturi de AdWords - ca orice agentie sau companie.

Campaniile derulate de ONG-uri in cadrul Google Ad Grants trebuie sa aiba un buget zilnic maxim de 330 dolari, costul pe click (CPC) maxim sa fie de maxim 2 dolari si sa foloseasca doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor aparea pe Google.ro

Citeste si:

Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- sa functioneze si sa deruleze campanii umanitare in conformitate cu legislatia tarii de origine
- sa accepte si sa fie de acord cu documentatia solicitata la inscriere, privind nediscriminarea, primirea si utilizarea donatiei
- sa aiba un website functional, cu un volum substantial de continut

„Constatam, in mod repetat, ca organizatii non-guvernamentale din Romania utilizeaza internetul nu doar ca o cale eficienta de comunicare a propriilor initiative, ci si pentru a explora creativ noi servicii, bazate pe tehnologii online. In acest sens, lansarea programului Google Grants poate avea o contributie importanta la succesul multor initiative frumoase derulate de fundatii si asociatii non-profit”, a declarat Dan Bulucea, Country Manager Google Romania.

Mai multe detalii despre eligibilitate se gasesc la adresa: http://goo.gl/33BXKG. Organizatiile care indeplinesc conditiile de eligibilitate se pot inscrie in Google Ad Grants la aceasta adresa: http://goo.gl/8keWgk.