Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketing, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro.

Donggaozhuang este doar unul dintre zecile de mici sate din China, localitati ce sunt pe cale sa se transforme in posibile centre de comert online datorita implicarii mai active a gigantului Alibaba, cea mai mare platforma de comert online din China.

“Nu trebuie sa mergi nicaieri, tot ce ai nevoie este de un computer si de Internet, asa putand gasi clienti in toata tara”, spune Liu Yuguo, rezident al unui sat, care face comert cu casmir.

In centrul transformarii din sate agricole in sate tehnologizate si axate pe comert online se afla gigantul Alibaba, compania care controleaza 80% din comertul online din China si care va fi evaluat la 100 de miliarde de dolari cand se va lista pe bursa, anul acesta.

Citeste si:

Pe site-urile de comert online ale Alibaba, numarul de magazine din zonele rurale au crescut cu aproape 50% din 2012, pana la mai mult de 1 milion. Sapte din zece zone din China unde comertul online creste mai repede sunt zone rurale.

“Practic, nu sunt cheltuieli de niciun fel – in advertising, angajati, owner-ul poate face totul de unul singur, maxim cu sotia sa”, spune un alt antreprenor din zona rurala care si-a deschis magazin online in 2007, dupa mai multe esecuri in business-uri traditionale. Magazinul sau a deservit de atunci peste 470.000 de clienti.