“De foarte mult timp am dorit sa am propria companie in care sa fac marketing, cu ajutorul careia sa ajut alte business-uri sa se dezvolte. Pe parcursul ultimilor ani mi-am dat seama ca tot ce am invatat in cele doua start-up-uri in care am lucrat ca marketing manager, Trilulilu si Zonga, poate fi de folos pentru multe companii care aleg sa devina mai competitive si care vor sa foloseasca cu adevarat puterea online-ului. De aceea, in ultimii ani, am oferit consultanta si am sustinut traininguri si workshop-uri pe Marketing Online. Imi place sa ajut antreprenorii, managerii si specialistii de marketing sa duca business-urile lor la un alt nivel online”, isi motiveaza Calin Biris (foto, al doilea de la stanga) plecarea.

Incepand de luni, el a devenit partener de business si digital director in agentia clujeana Loopaa, companie cu 15 angajati. Compania este condusa de Victor Gavronschi, cel care a si fondat-o, in urma cu un an. El a fost director de marketing Inter Cars Romania.

Echipa de marketing de la Trilulilu/Zonga va fi condusa de directorul general al companiei, Sergiu Biris.