"Intentionam sa cerem tuturor utilizatorilor sa acceseze serviciile noastre prin intermediul unui cont Yahoo", a declarat o purtatoare de cuvant a grupului american.
"Apoi, butoanele care permit autentificarea prin intermediul conturilor de Facebook si Google vor fi retrase de pe toate site-urile Yahoo", a adaugat ea.
Modificarea a inceput deja pentru serviciul sportiv Yahoo Sports Tourney Pick'Em si se va extinde progresiv catre celelalte servicii Yahoo!. Grupul american afirma ca aceasta decizie va permite "oferirea unor servicii personalizate mai bune" pentru fiecare dintre utilizatorii sai.
Directoarea Yahoo!, Marissa Mayer, ajunsa la conducerea grupului in vara anului 2012, incearca de atunci sa relanseze cresterea economica a companiei, iar personalizarea accentuata a serviciilor Yahoo! reprezinta una dintre axele principale ale strategiei sale.
Ea pune accentul si pe continuturile oferite pe site-urile grupului, ca si pe aspectul acestora si a achizitionat o serie de talente si de tehnologii care au potentialul de a imbunatatii serviciile grupului.
Achizitia cea mai remarcata este aceea a platformei de bloguri Tumblr, cu 1,1 miliarde de dolari, in 2013, insa Marissa Mayer a realizat deja peste 20 de achizitii de la inceputul mandatului ei.
Lista acestora s-a marit miercuri, odata cu achizitionarea - pentru o suma deocamdata neanuntata - a start-up-ului Vizify, care utilizeaza date din activitatea internautilor de pe retelele de socializare pentru a crea grafice si videoclipuri.
"Am descoperit in Vizify o companie care impartaseste pasiunea noastra pentru tehnologiile de vizualizare si utilizare agreabila pentru utilizatori", a precizat purtatorul de cuvant al grupului Yahoo!.
Vizify, care a debutat pe piata in 2011, a precizat pe site-ul sau ca isi inceteaza activitatea. Yahoo! prevede sa incorporeze cinci membri din acest start-up in echipa sa de produse media din San Francisco.