Link-urile platite in rezultatele de cautare sunt marcate cu un fundal galben. De asemenea, apare un mic buton pe care scrie “Ad” (Reclama – n.r.) in fata link-urilor platite.

Pentru unii utilizatori ar putea fi suficient pentru a distinge intre un link platit si unul neplatit, insa cei care confunda ar putea ajunge pe un site promotional fara sa vrea de fapt acest lucru.

“Pentru utilizatorii care evitau reclamele inainte, o sa fie mai greu sa faca diferenta”, spune Mike Mothner, CEO la Wypromote, o agentie de marketing online.

Citeste si:

Efectul? Link-urile platite se integreaza mai bine in rezultate si oamenii vor da click pe ele mai des, dar din greseala. Google va castiga mai mult, insa este posibil ca advertiserii sa nu fie multumite, intrucat utilizatorii intra “din greseala” pe site-urile lor si le vor parasi repede.

Google a inceput sa testeze noul design pe mobile inca de anul trecut, extinzandu-se in prezent si pe varianta desktop. Pana in prezent, compania a testat 70 de tente de albastru pentru culorile link-urilor.