Hostway SUA se concentreaza pe America de Nord si se lucreaza foarte mult cu solutii administrate, bazate pe tehnologii Microsoft.

“Piata din Romania, mai ales, este foarte diferita. Este dominata de Linux iar companiile medii sunt mult mai mici decat o companie medie din America de Nord. Discutam de o diferenta de la cateva sute de mii de euro la cateva zeci sau chiar sute de milioane, ca cifre de afaceri. De aceea, serviciile de care au nevoie sunt diferite”.

In plus, in Europa, exista o competitivitate foarte mare pe pret. Companii ca 1&1, OVH, Hetzner au dus nivelul de preturi mai jos fata de SUA. “Acum, acelasi lucru incepe sa se intample in SUA din cauza Digital Ocean dar piata este, oricum, ceva mai stabila iar companii ca Rackspace si Softlayer mentin nivelul de pret destul de sus”, continua reprezentantii EasyHost.

Intrebati cat costa schimbarea de brand, oficialii companiei au subliniat ca “noi nu avem o investitie masiva de media – in Romania piata de hosting nu e suficient de mare pentru a justifica aparitie pe TV, spre exemplu – costurile de rebranding nu se compara cu cea a altor companii. Nu vorbim de un rebranding tip T-Mobile, CEC sau Bergenbier. Nu avem sute de puncte de lucru care trebuie reamenajate si asa mai departe. Vom cheltui cat este necesar pentru ca detinatorii de site-uri sa perceapa aceasta schimbare. Ei sunt publicul nostru si ei sunt online”.