Compania umbrela, Fetopolis, este exact genul de publisher pe care Facebook l-a targetat de-a lungul timpului, incurajand ownerii sa investeasca pentru a atrage cat mai mult din audienta de 1,2 miliarde de utilizatori ai retelei sociale.

Recent insa, Brar a realizat cat de multi bani a aruncat pe fereastra investind in Facebook. A descoperit, scrie Business Insider, ca baza de fani de pe Facebook a devenit “poluata” cu mii de conturi false – practic, nu mai poate face diferenta intre cei reali si cei falsi. Multi sunt in mod clar roboti, putandu-i depista dupa fotografiile generice, tarile in curs de dezvoltare de unde ar proveni si mesajele “standard”.

La un moment dat, el bugeta si 600.000 de dolari in reclame pe Facebook – acum considera ca acesti bani au fost irositi.

Citeste si:

Practic, Facebook garanteaza expunere, dar nu si rezultate. Foloseste-te de retea in moduri gresite si vei pierde bani. Brar considera insa ca, pe langa atragerea de like-uri false, analizele Facebook nu coincid cu cele proprii, analizate cu Bit.ly, Google Analytics si propriul dashboard.

La un moment dat chiar, analizele Facebook indicau faptul ca site-ul primise 606.000 click-uri, dar analizele proprii inregistrau doar 160.000 din Facebook. Nemultumit, proprietarul a cerut un audit de la o terta companie insa a fost revoltat cand a aflat ca reteaua sociala americana nu permite acest lucru.

Citeste mai multe despre nemultumirea proprietarului si reactiile Facebook in materialul de pe Business Insider.