General Mills, producatorul cerealelor Cheerios, a adoptat o noua politica prin care isi anunta consumatorii “discret”, pe pagina sa de Internet, ca nu mai pot actiona in judecata compania daca au descarcat cupoane de reducere pentru achizitionarea de produse, sunt fani ai brandurilor din portofoliu in retelele sociale sau au participat la concursuri organizate de companie, scrie New York Times.

Orice persoana care a primit din partea companiei vreun produs care poate fi considerat un beneficiu si care, ulterior, are o disputa cu General Mills in privinta marcilor sale va trebui sa utilizeze mijloace informale de negociere precum e-mail-ul sau sa treaca printr-un proces de arbitraj. Cumparand produsele sale, consumatorii depind astfel de acesti termeni.

“Am schimbat politica de confidentialitate. Va rugam sa luati in considerare si noii termeni legali prin care toate disputele legate de achizitia si utilizarea produselor General Mills vor fi rezolvate prin arbitraj obligatoriu”, se arata intr-o nota “discreta” postata pe pagina sa de Internet.

General Mills a platit anul trecut 8,5 milioane de dolari pentru a incheia o serie de procese legate de ambalajele iaurtului Yoplait Yoplus. In plus, in 2012 a fost de acord cu incheierea unui proces privind etichetarea gresita a unui produs.

Sursa foto: MediafaxFoto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri