Platforma de mesagerie instant WhatsApp a crescut constant, atingand 500 de milioane de utilizatori activi, in crestere cu 50 de milioane fata de februarie, cand aplicatia a fost achizitionata de Facebook.

“In ultimele luni am crescut rapid in tari precum Brazilia, India, Mexic si Rusia”, a scris Jan Koum, cofondator al aplicatiei, pe blog-ul companiei. India detine de departe cea mai mare comunitate de utilizatori, cu 48 de milioane de utilizatori activi, jumatate din utilizatorii de Facebook din tara asiatica.

In India piata este destul de concurentiala, cu jucatori precum WeChat, Hike sau Line care incearca sa acapareze cat mai mult din piata ajutandu-se de reclame TV.

Koum a dat insa la o parte concurenta, spunand ca “Nu exista suficienti bani sau celebritati care sa poata convinge utilizatorii sa foloseasca aplicatii de proasta calitate (shitty product – in original). Oamenii sunt extrem de priceputi si se asteapta la o experienta de utilizare excelenta”.

Mai mult, Koum spune ca in prezent WhatsApp este vazuta ca o platforma multimedia, si nu doar de comunicare. “Utilizatorii nostri impartasesc peste 700 de milioane de fotografii si 100 de milioane de clipuri in fiecare zi”. Aceste date rivalizeaza cu cele ale Facebook si subliniaza de ce Zuckerberg a platit o avere pentru aplicatie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri